تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

جلوگیری استقلال از آبروریزی فدراسیون فوتبال| لیگ برتر آئین نامه ندارد!

  • کد خبر: ۱۰۸۸۹۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
جلوگیری استقلال از آبروریزی فدراسیون فوتبال| لیگ برتر آئین نامه ندارد!
اگر قهرمانی استقلال سه هفته مانده به پایان لیگ قطعی نمی‌شد، فدراسیون فوتبال به دلیل نامشخص گذاشتن شیوه انتخاب قهرمان لیگ درصورت برابری امتیازها، با چالشی بزرگ مواجه می‌شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، لیگ بیست و یکم را در حالی باید با قهرمانی استقلال خاتمه یافته دانست که در فاصله سه هفته مانده تا پایان به طور دقیق مشخص نشد اگر تیم‌های مدعی در هفته پایانی هم امتیاز با هم لیگ را به پایان برسانند، تفاضل گل در بازی‌های رو در روی آن‌ها ملاک انتخاب تیم اول قرار می‌گیرد یا اینکه با محاسبه تفاضل گل تیم‌ها در جدول کلی لیگ، این رتبه‌بندی انجام می‌شود؟!  

شاید اگر اقتدار استقلال در هفته‌های پایانی به مدد متولیان فوتبال ایران نمی‌آمد و پرسپولیس تا روز آخر شانه به شانه استقلال حرکت می‌کرد، این ماجرا به یک چالش بزرگ برای فدراسیون فوتبال تبدیل می‌شد و برگزارکنندگان لیگ برتر با هجمه‌های گسترده‌ای از سوی هواداران دو تیم مواجه می‌شدند و اعتراض مدیران، مربیان و بازیکنان دو تیم عرصه را بر آن‌ها تنگ می‌کرد.  
سلطه استقلال بر لیگ و بدون شکست ماندن تا هفته بیست و یکم و از طرفی آشفتگی‌های ناتمام باشگاه رقیب در فصل جاری همگی دست به دست هم داد تا برگزارکنندگان فوتبال ایران از یک چالش و حتی آبروریزی بزرگ مصون بمانند و این ماجرا تبدیل به یک معمای پیچیده و لاینحل در فوتبال ایران نشود.  
حال اینکه به سادگی می‌شد پیش از شروع لیگ بیست و یکم آیین‌نامه مسابقات به طور شفاف در اختیار تیم‌ها و رسانه‌ها قرار بگیرد و متولیان فوتبال رسماً اعلام کنند که رتبه‌بندی تیم‌ها در هفته پایانی با چه روشی انجام می‌شود، اما همین اقدام ساده، اما ضروری از سوی متولیان فوتبال ایران انجام نشد تا مشخص شود اختلافات زیرپوستی میان تصمیم‌گیران فوتبال ایران وجود دارد و جزئی‌ترین مسائل، بحران‌های بزرگی را در فوتبال ایران پدید ‌
می‌آورد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->